VIKTSCHEMA

Godmorgon ONSDAG!

Snön dinglar ner och jag känner att det är bra nu. Nu får det gärna sluta, var ska all snö få plats? Högarna alla lyckats skotta upp nu mäter flera meter, kommer det ens att smälta undrar man ju?! Det kommer det, snart springer vi runt i små ballerinor igen och sörplar på en god kaffe på nån uteservering. AAAAHHHH!!!

ANYWAY.... jag har ju missat att lägga in min vikt-tabell. Gick inte riktigt lika bra denna veckan men jag säger som Gillian i Biggest Loser gör, i´ts week 2! Då brukar det inte gå riktigt lika bra som vecka 1. Sen har ju jag veckan innan mens, och med det följer ett sjuuukt sötsug och så är jag vätskefylld som en ballong. Sötsuget försöker jag få bukt på genom att äta mat istället, små portioner. Sen har jag faktiskt ätit viktväktargodis vilket är bra skit!! Förkyld blev jag igår så nu får träningen oxå stryka med. FAN FAN FAN... men det är nu man inte ska ge upp. Det är såna här tillfällen man måste vara stark som en oxå och orka fortsätta köra på.

Viktväktarna är ju även bra på det sättet att man KAN äta sött, man räknar bara av det på dagens pointsantal och så går man och lägger sig tidigare så slipper man tänka på att man kanske är liiiite hungrig eftersom man syndade idag! ☺ Bra va? Jag har t.o.m ätit en semla! 10  points och jag fick äta en väldigt snål middag men jag höll mig innanför ramarna. Det man ska komma ihåg är att det är just det hör som är bra i menstider. Att man FÅÅÅR om man absolut måste och det är det som klingar så fint i mina öron och det som gör att man orkar fortsätta!

Nu har jag dessuomt gått över på PRO POINTS, det är viktväktarna som kör ett nyare system. Det tillåter lite mer men man går likt förbannat ner i vikt. Det är lite svårt att förklara men jääääkligt bra är det i alla fall!

BEATCH 2010 here i cooome!





Kommentarer
Postat av: Garbo

Kämpa på gumman! Du e envis glöm inte det ;)



Kram!

2010-02-24 @ 06:32:25
Postat av: Nina

TACK... ja jag ger mig fan inte den här gången! PUSS ♥

2010-02-24 @ 09:26:11
URL: http://http.//niiinis.blogg.se
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback