Godmorgon MÅNDAG!

Hej hallå MÅNDAG!

Ingen direkt måndagsångest denna måndag, tror att det beror på att jag och husbandet numera går hemma tillsammans. En HEL månad ska vi få vara mamma och pappa här hemma vilket faktiskt är riktigt MYSIGT! Vi trivs för fulla muggar.... Nu när Milo äntligen är frisk så känns det ännu bättre och vi kanske kan njuta av dagliga promenader, fika på stan, fixa här hemma m.m. Inte alls dumt ska jag säga och ett jättefint avslut på denna mammaledighet jag haft i nästan 16 månader då jag var hemma 2 månader innan Milobebis föddes. 1 mars börjar ju Milo dagis på riktigt, inskolning startar den 24/3.

Helgen var perfekt.

Fredag: Lets Dance, lite god mat och vin.

Lördag: Dagen bjöd på fika med syster och hennes kille, vi hann med en till fika med Husbandets bror och flickvän. På kvällen blev vi bjudna på god middag hemma hos detsamma. Slängde ett litet halvt öga på melodifestivalen då vi satt och åt samtidigt. Jag tyckte det mesta sööööög men ska kanske inte uttala mig då jag inte tittade ordentligt.

Söndag: Promenad direkt på morgonen. Svärisarna fick sig en påhälsning. Elliot hade hopptävling, FINAL t.o.m. Han var jätteduktig men missade lite i första hindret. Är mäkta stolt över min unge som vågar hoppa sådär. Jag skulle aldrig våga!!! På kvällen blev det lite middag för exet, alla ungarna och oss här hemma. Jag var trött som en gammal tant efter 2 nätters dålig sömn. Inatt däremot har jag slaggat som en gudinna! Milo har haft en hyfsad natt!

Dagen bjuckar på ett litet möte, lite fix och trix med papper, sen ska jag kanske försöka piska igång husbandet att sätta igång med garderoben här hemma. Nu ska jag nog börja med att hoppa i soffan för att njuta av lite TV, lite Milobebis och att vi båda bara är hemma!

Filåt....älskar numera att illustrera....






Kommentarer
Postat av: Alexandra

Love your pictures!:-)

2010-02-08 @ 20:03:36
URL: http://nennesblogg.webblogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback