VÄGNING 1!

GOOOOOOOOOOOMOOOORRRRRRRRRROOON!

Ja det är härliga måndag men ingen måndagsångest. Det är andra måndagen i rad som jag inte känner nån sån... det måste ju vara för att husbandet är hemma med oss.

Ok, idag har vi då haft vägdag! Det gick bra och jag stannade på dessa -1,8 kg på en vecka. I morse körde jag en stenhård träning på WII brädan så nu känner jag mig lite som en ny människa. Helt underbart... Den här veckan ska jag få in träningen ordentligt tänkte jag. Jag tror t.o.m att jag är mogen att knata ner till Friskvårdarna och skriva in mig. NU KÖR VI!!

Här är mitt veckoschema





Kommentarer
Postat av: Agnieszka- mamma till 2

Woho! Go Nina Go Nina! Du är superduktig!

2010-02-15 @ 13:01:39
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: EvaLena K

Vad duktig du är. Då ses vi på gymmet :-)

2010-02-15 @ 13:48:39
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback