♥ GODMORGON ♥

Det är alla ♥♥♥-dag idag.

Milo har vart vaken sen halv 5 så vår dag började som vanligt ganska så tidigt, jag fick äran att "snuggla" till halv 7 dock.

Eeeeh, jag bara måste publicera det här...jag tog ett brejk i mitt bloggskrivande och gick o natta Milo för sin förmiddagslur, under tiden så skrev husbandet det här: 

Vill bara säga att min kille suger fett.. Han kan inget och är helt enkelt ODUGLIG på det mesta. Sen har han bög innebandy idag. Alltså.. Han är för fet för att spela innebandy.. Han borde fatta det bara .. :( ... Men ok.... Han kanske kan spela lite gitarr men mer är det faan inte alltså.

Ok, jag tror att han har lite dåligt självförtoende idag eller? Hahahaha, knäppgök!!!
Aja, jag återgår till mitt igen dåra. Ja, husbandet har innebandy idag som ni såg här ovan. Sen blir det lite fika med min mamma och pappa.  Det blir lite ärenden oxå i form av att skicka lite paket och fixa med lite saker hemma. Ikväll tror jag att vi ska göra nåt gott att äta och ha FETT MED MYS framför TV:n. Jag ska faktiskt smita ner på stan oxå och köpa lite alla ♥-s dag presenter.

Vi har i alla fall börjat dagen med att fira denna kärlekens ♥ dag.



Husbandet kom hem med dessa godbitar på morgonen. Så nu har vi ätit frukost och mumsat i dessa gigantiska moccarutor. JÄTTEGODA... men jag åt bara en halv. 2,5 points blev det då! HELT OK!

Mys på idag så hörs vi senare! PUSS & massa ♥ till er!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback