Tony Irving is in da hauuuuse !!!

YEEEEESSS !!! Back again :) ..... !! Frugan slaggar i soffan igen medan Linkin Park lirar live på MTV. Ska försöka skynda mig nu så hon inte får syn på mig.. För då jävlars får JAG byta alla bajsblöjor och ge all medicin till M imorgon.. Lägger upp en expressen.se sida som jag kan mörka med ifall hon yrvaket vaknar upp och slänger entt öga över soffkanten. Men hon är ganska lätt att hålla koll på min hona. Så fort hon vaknar så drar hon en djup suck och sen... -Tony... ( kollar runt med röda ögon och håret som medusa :) ) - VAD GÖR DU ??? .. - Har Milo vaknat nåt ?? Ja .. han har krånglat lite säger jag. Hon lägger sig ner igen och tar en till suck och lägger sig till rätta. Ska vi gå upp hjärtat .. jag är ganska trött nu påpekar jag. Då drar hon sin dräpar kommentar som är - Bara en liiiiten stund till :) . Ok... Nu är det bara att vänta två minuter så hon fastnar i drömmarna igen och sen kan mman sakta släcka ner och bege sig upp till sängen själv. Jag gör detta för din skull hjärtat så att du får sova ut :) .. YOU KNOW IT... don´t hurt me. Annars då ?? * Har precis kollat på Let´s Dance och Tony Irving ska få fet stryk... Hen verkar inte ha koll på många fuutblaad den där rackaren. Högre poäng annars får du stryk :) . Märkligt det där med vilka som dom tar ut till programmet. Skulle vilja vara en fluga i taket och spana på alla tilltänkta som bara tackar nej efter nej. Tillslut så drar dom fram the F-list ( fuck list ) .. När det riktigt skiter sig i alla lägen. dom tar på sig glasögonen och längst upp på the F-list så står namnet G-U-D-R-U-N V-A I H-E-L-V-E-T-E S-K-U-L-L-E J-A-G T-I-L-L-F-Ö-R-A E-T-T U-N-D-E-R-H-Å-L-L-N-I-N-G-S-P-R-O-G-R-A-M S-C-H-Y-M-A-N... WHAT THE FUCK !! Ge er... Ok. Fattar att detta är ett gyllene tillfälle för fallande stjärnonr att få sola sig lite i glansen igen. Men det måste finnas nån jävla gräns. Willy kan ni stryka också... Men som i alla program så är det ju dom bra som får åka först. Agneta Sjödin var ju asbra.. Men men.. Röstar man inte så får man skylla sig själv. Men nån självaktning tack till nästa års casting. * Kalla fakta drar ett program om farliga hissar.... TACK för det televerket. Frugan som skiter på sig när vi åker hiss lär ju inte välja att åka stålkuben nån mer gång så nu lär det bli trappor för glatta livet. Har redan prickat av vilka vi INTE ska hälsa på fr.o.m nu :) . * Melodifestivalen... FY FAAAANNNN !!! Men ändå sitter man där år efter år och bara hänger med... Man köper det speciella schlager chipset och har den speciella schlager drickan och visst har man klippt ur och kopierat aftonbladets "hänga med tabell" där mman själv får sätta päng på dom tävlandes insatser, kläder och annat skit.... Men visst... Där sitter man tatuerad och skit och ryser på armarna när Sanna Nielsen nästan tjurandes sjunger : Ääämmmmmmpty ruuuuuuuum... Äääämptyyy heaaaart... Jag = Fjolla. Men säg aldrig det. * Jag har funderat om min son är missbrukare ??? What tänker ni.... Men hear me out. Han kutar runt på golvet... Får tag på ett stearinljus...tuggar upp vekaen och lite stearin runt om. Man kommer på honom och tar ljuset = Ett djävla liv med krockis tårar. Han vinglar runt hörnet för att bågon minut senare komma tillbaka med ett värmeljus i munnen och är väääärldens gladaste kid. Samma igen.. Tar bort den = Gapa, skrika... du suger farsan blicken. Sen har han siktet inställt på dörrarna under diskhon där han med sina små fingrar lyckas bända sig in för att komma ut och suga på en flaska med ajax.... HAPPY HAPPY... och sen... Ta = Din jävla skit farsa... Nu springer jag till mamma och kommer aldrig mera tillbaka. Sen kan man under dagen hitta honom med min gamla sula som ligger i mina löparskor, En dammtuss som han hittade på hemligt ställe, Kattmat, Ninas parfym flaska m.m i munnen på honom. Sen sättar man honom i matstolen.. Brassar på en sats med Lax och ärtor med potatis, Fylller på vatttenflaskan och ska börja ge mat. NÄ... DÅ DUGER DET INTE. WHAD DE FAKK. Snack om att han ska få höra det här när han blir stor... haha. Så imorgon dukar jag upp ett smörgåsbord med innehållet från dammsugaren. Det kommer glittra i hans ögen som aldrig förr. Nä.. Nu får det vara nog med ordbajsande för min del... !! Att komma ihåg = Gudrun schyman = NEJ och program om farliga hissar = Nej Ha de gött / Husabandanan !

Kommentarer
Postat av: m&m

hahaha Tony du är greeeat!!!

underbar underhållning- hur faan kunde ni få två lysande skribenter i samma familj??

Mera mera MERA MERA!!!



Kram

Marie

2010-02-06 @ 10:02:09
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback