Min dröm!

Oh herregud vad jag har drömt inatt. Helt sjuka drömmar som vanligt, fattar inte var man får allt ifrån. Kan tänka mig att man nystar ihop allt som inträffar och så blir det en härlig redig soppa av alltihopa när man ligger och sover. Det hände inatt!

Jag har försökt att illustrera detta för er för att bättre sätta er in i min dröm!

Allting börjar med att vi sitter i ett rum, ett slags konferens rum med en massa folk som sitter i en jury. Tydligen är detta en uttagning till melodifestivalen. Elliot ska vara med.




Elliot ska alltså få visa sitt nummer inne i det här rummet med alla dessa jurymedlemmar och så ska dom få säga vad dom tycker och tänker. Han jag kallat gubbjävel är en blandning av Tiger Woods och Dwayne Johnson. Fråga mig inte var det kommer ifrån, men det är tydligt som tusan att det är en blandning av dessa 2.





Elliot kör sitt nummer!!!






Han är verkligen skitduktig och jag är sååå glad och stolt över honom, han rockar järnet och dansar som en guuud och jag riktigt känner hur han kommer att komma med i melodifestivalen.

Gubbjäveln tycker annorlunda!




Han riktigt sågar Elliot vid fotknölarna och menar att man absolut inte ska ta med yngre för att dom är just yngre! Att dom på INTET sätt ska få förtur för att dom är unga. Det här numret tyckte han rent ut sagt sög och att Elliot bara stod där och fjantade sig! Bättre att ge plats åt andra som KAN det här!

Jag höll på att tappa skallen, jag kände hur det rök ur öronen och hur jag ville klappa på den här jäveln!!!






Jag drog en jäkla harang om hur såna som han gjorde så att barn inte vågade följa sina drömmar, att barn inte våga leva ut i sina liv för att idioter som han tröck ner dom. Var det bättre att dom blev knarkare för att dom träffat en man som dig i sin uppväxt? Jag gick på som en galning och höll på att kliva över bordet för att klappa till honom....

...då vaknar jag av Milo! Klockan är kvart i 4 och jag blir klarvaken och ligger och funderar på min dröm! Vad i helskotta kom detta ifrån?

Melodifestival = Ja det är ju dax nu så kanske inte så konstigt?!
Elliot dansar = Alltid, han älskar att dansa så det är inte heller nåt konstigt!
Tiger och Dwayne = Liiiiite kontigt? Ok Tiger som det skrivits om så mycket men den här Dwayne...QUE??
Trycker ner = Ja att han trycker ner Elliot och att jag blir galen? Nån soom kan tyda drömmar??

Fan så knäppt det är, men det är rätt kul när man minns dom och kan återge det hela!! :)

Kommentarer
Postat av: Garbo

hahaha tack underbara du för att jag fick skratta!

Du borde illustrera barnböcker el nått (Thumbs up)



KRAM!

2010-02-05 @ 10:58:52
Postat av: Alexandra

Håller med garbo jag, du är ju bara för rolig!!!:-)



Hoppas du drömmer mer inatt, det här lär du ju fortsätta med!;-)

2010-02-05 @ 11:48:12
URL: http://nennesblogg.webblogg.se/
Postat av: m&m

hahah vad kan man säga- håller helt med föregående talare- du är mer än underbar!!! och galen ;-)

2010-02-05 @ 12:15:27
Postat av: Alexandra

Å vilken fantasi förresten... inte kontigt att du drömmer:-) haha

2010-02-05 @ 12:17:31
URL: http://nennesblogg.webblogg.se/
Postat av: Fru P

Herrejösses. Tack för skönt fredagsfnitter. Tyvärr kan jag inte hjälpa dig att tyda din dröm men tackar dig ödmjukast för att du bjöd på detta :-D

2010-02-05 @ 12:42:38
URL: http://pendelilska.blogg.se/
Postat av: sophie

NINA! du har fått en blog award av mig! kika förbi min blogg så får du se! :)

2010-02-05 @ 17:47:12
URL: http://hagelinskan.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback