Lite nytt!

Lite nytt här ovanför igen... kände att den andra inte blev riktigt som jag ville. Därför har jag nu gjort en ny... en med härliga fjärilar på! Jag älskar fjärilar. Jag har börjat göra det mer och mer sen jag blev lite äldre. Fjäril, själva ordet fjäril är ju så vackert. Sen blir jag alltid lite glad i magen när jag ser en fjäril, varför vet jag inte och kanske lite muppigt men jag blir det.

Dom lever bara 4-5 månader varav en månad i fjärillstadiet. Ingen lång levnadstid. Sen känns det så vår och sommar med fjärilar... därav headern här uppe! Jag välkomnar våren lite försiktigt!!!


VÄLKOMMEN NU VÅREN!! VI LÄNGTAR!!!

Kommentarer
Postat av: Ewa

Blev snyggt!! Ja nu vill vi att våren ska komma. Ha en bra onsdags kväll /Kramizz Ewa

2010-02-24 @ 21:22:23
URL: http://ewaslchf.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback