HELG

God morgon mina puppor!!!

Jaha, det är återigen fredag. Veckorna går och husbandet är hemma på sin allra sista pappadag. Nåväl, han kommer, när väl jag börjar jobba, att gå ner på 6 timmars dagar för att Milobebis inte ska få så långa dagar på dagis.

Vad bjuckar denna helg på då?

FREDAG: Nu på dagen städar jag febrilt, husbandet tar inskolning idag då jag tog den igår. Jag tar måndag och på tisdag är det tänkt att han är inskolad och klar. Jag ska handla på dagen, ett gäng färska blommor ska jag nog hitta oxå. Sen ikväll kör vi fredagsmys, alla ungar är här så då blir det nog Tacos, smågodis och Lets Dance på TV:n. Pssst: jag har oxå en magkänsla som säger att jag kommer få veta hur det går med jobbet idag. Får se om det stämmer?

LÖRDAG: Eftermiddagen ska jag ner till ett tjejgäng på, runt 17 år tror jag, sminka en utav dom och köra lite utbildning för dom andra. Ska bli skitkul. Jag älskar tjejer i den åldern, snacka om att vara helt uppslukade av att vara äldre tonåring. Kvällen bjuder på tjejkväll hos min vän Lisette. Ska bli URNAJS att få dricka lite vin och babbla, kackla och flabba av sig lite. Jag har hästmens och är svullen som en luftballong så det blir minst sagt ledig klädsel. Såg att jag fick en sån härlig check från H&M som jag tänkte jag skulle spendera under dagen.

SÖNDAG: Thedde har fotbollsmatch. Han har inte spelat fotboll på evigheter då han satsar fullt ut på innebandyn under vinter halvåret. Sen står dagen öppen för vad som helst, själv hoppas jag på fint väder så vi kanske kan grilla korv ute i naturen. Får se om man får med sig ungarna på sånt. Det är mest hänga med polarna soom är kul nuförtiden! Mamma är inte riktigt lika kul längre.... well well, jag brukar locka dom med saker jag vet att dom tycker är roliga ibland så än har jag inte tappat greppet alldeles! :)

Vad gör ni i helgen???


Kommentarer
Postat av: Garbo

Å så fint skrivet av dig här nedan,precis så känner jag igen mig fast utan bebis då,men allt kretsade i så många år runt bebisfabriken så man glömde bort att leva,nu landar man o inser att allt e underbart ändå!

Livet e fint! =)



Men du så spännande!

Riktig nagelbitare ju klart du kommer få jobbet Nina!

Dom märkte ju hur genomgo och ambitiös du är.



Kramen och tumhållning!

2010-02-26 @ 09:44:08
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback