Fredagkväll!

Hihi, vad roligt att ni gillade mina illustrationer på min dröm! Det var ju skitakul och rita upp allt sådär, man kan ju illustrera andra saker som händer i ens liv oxå. Det hela blir ju lite roligt på det sättet!

Jaha, här sitter jag och inväntar fredagskvällen. Jag och husbandet har faktiskt varit ute och rastat oss idag, Milo njöt av att få komma utanför dessa väggar en stund. Han är MYCKET piggare idag, ingen feber utan börjar mer och mer likna sig själv. Han var bättre redan igår. Sen vet man inte om det är penicillinet som gjort det eller om det redan höll på att vända. Penicillin är ju bra skit annars, ja mot bös i halsen t ex!

Ikväll ska vi äta lite gott, vi ska oxå öppna en flaska rött. Idag har jag köpt en favorit till oss båda. Casillero del diablo....mmmm....vi älskar den och har den nästan jämt hemma. 74 spänn på bolaget.


Rekommenderas





Sen somnar vi nog lite fint i soffan som de småbarnsföräldrar vi är. Först lite käk och vin, sen snark i soffan. Det är ju inget större hoolabaloo på oss än så. Annat var det förr, när man precis hade träffats och man raka benen och pullan i tid och otid, orkade vara vaken och leka vuxenlekar till långt in på småtimmarna dag ut och dag in. Men... det här vi har nu.... är MYCKET BÄTTRE. MEN, mer om det i ett annat inlägg!

Puss på er och hoppas ni får en underbar helg, mys ordentligt och vila upp er!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Älskar att följa din blogg, man har alltid en rolig stund att se fram emot

http://tknutsson.blogspot.com/2010/02/blog-awards.html

2010-02-05 @ 20:43:26
URL: http://tknutsson.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback