Yankee Candles



Ni vet väl att jag pratat om dessa underbara ljus tidigare! Nu
är jag sugen på att prova 2 andra dofter. Jag kör ju med cotton
för fulla muggar i vanliga fall.... ÄÄÄLSKAR JU DEN!


Hittade en heminredningssida som jag kände verkligen erbjöd allt från värmepump- till golvslipningstips och tips på var man kan handla en härlig fatboy eller dessa underbara yankee candles! Blev sugen på att prova en annan doft... så nu ska jag testa doften WEDDING DAY och BEACH WALK. Låter inte det som att det kan dofta euforiskt gott?!?!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Visst är Yankee i en klass för sig :-) Jag älskar oxå deras ljus, jag har dessutom nöjet att arbeta med produkten i en butik i Göteborg!!!



Du vet väl att du även kan beställa Yankees ljus och övriga sortiment på www.yankeecandle.se Där finns massa kul!!!!

2010-12-28 @ 21:28:38
URL: http://grynisen.bloggplatsen.se
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback