Dag 6 - Min dag



Allt började med den här kisen. Ja, den här bilden ljuger lite för så
glad såg han inte ut kl 4 i morse. Men efter några timmars mer
sömn var han samma gamla vanliga Milobebis!!



Efter att ha jobbat ett tag så gav vi oss av till grannstaden Västerås.
Lite ärenden skulle skötas och jag fick ett ryck att prova byxor.
Hatar man bara inte provrum?! GAAAH. Som ni ser på bilden så är
det speglar tammefasen överallt, dom visar bak-fram-sidan-uppifrån-
nerifrån-inuti typ. Själv fick jag en chock när jag såg mitt ärsel i ett
utav speglarna! Hoooo hoooo..... Men byxor köpte jag! Ett par svarta
tajta snyggingar med lite detaljer på.



Självklart ett litet besök på polar o pyret. Tyvärr så var det så varmt
i just denna butik så vi höll på att svettas sönder. Det fick bli en blixt
visit och planer på vad som skulle handlas i julklapp.


Sen LCHF:ade vi som tusan på Pizza HUT! Nooot. Voine voine... vi tog
en diskussion huruvida vi skulle äta en sallad eller brassa till Pizza Hut.
Det blev det sistnämnda och det var GUDOMLIGT gott. Sweeet lord!
Känns faktiskt som om jag är mätt fortfarande.

Det var min dag det, nu är det bara soffhäng kvar på denna dag. Ikväll är det lite bra TV som jag fortsätter hoppas på att jag ska orka hålla mig vaken till, har dock inga större förhoppningar.

Imorgon fortsätter 30 dagars bloggandet. Då ska jag skriva om min bästa vän.

Ha en fin kväll, vi kanske hörs senare!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback