Fredagsunderhållningen är räddad!

Anders Bagge och Cecilia Ehrling Foto: Andreas Kock/TV4Figge Norling och Oksana Spichak Foto: Andreas Kock/TV4
Frank Andersson och Charlotte Sinclair Foto: Andreas Kock/TV4Hannah Graaf Karyd och Calle Sterner Foto: Andreas Kock/TV4

Jessica Andersson och Kristjan Lootus Foto: Andreas Kock/TV4Alexandra Pascalidou och Ludwig Jerkander Foto: Andreas Kock/TV4
Alexander Rybak och Malin Johansson Foto: Andreas Kock/TV4Tina Thörner och Tobias Karlsson Foto: Andreas Kock/TV4

Här har vi 8 av de 12 paren som ska vara med i vårens
LETS DANCE! Tänk er Anders Bagge i en eldig PASO DOBLE.
Jag tror faktiskt att karln har lite feeling... så det ska bli helt
underbart att se. Jag stendiggar ju karln jag! :)

Vidare så kommer namn som Denise Rudberg, Björn Ranelid, Helena Lundbäck och Andreas Weise. Våra fredagsmys kvällar är äntligen räddade. Det är ett stort tomt hål efter att IDOL slutat sen kommer räddningen i form av Lets Dance. I LOVE IT.... LÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖVE IT! Barnfamiljer som vi ser fram emot dessa fredagkvällar med den här typen av underhållning. Vi bullar upp med svennebanan tacos och köper alldeles för mycket godis. Tar man vin till maten får man skylla sig själv, då sover man innan Bagge ens hunnit visa sina rullande höfter i sin eldiga Paso Doble.

Åh vad jag längtar! HEJJA BAGGE!

7e Januari drar det igång!

Kommentarer
Postat av: jama

Åhhh, detta är nog ett av mina favvoprogram.

Kul kul.



Jag har lite svårt för Jessica Andersson bara...vet inte varför... hon kanske är för helylle. HAHAHAHA.



Bagge - det blir kalas.



Hannah Graaf - det är kul att hon är med. Gillar henne.



Norska gutten - han är så söt tycker jag ;)



Va kul då är vintern räddad på fredagkvällarna ett tag till!

2010-12-22 @ 20:43:47
URL: http://jama.blogg.se/
Postat av: Elin

Älskar Bagge. Han är ju så go hela han.

2010-12-22 @ 21:11:11
URL: http://pitbullpaddansmamma.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback