Premiärpulka






I förrgår premiäråkte Milo sin pulka han fick när han fyllde år. Han
älskart! Saken blev inte direkt sämre när Theddes kompisar dök upp
i backen med en bob! Wieeeeeeeeeeee.... ungen är inte rädd för nåt,
han skreeek av förtjusning när dom susa ner för backen!


Premiäråk i backen. Det var ju en succé det.

Minns ni vad kul det var att åka just pulka och bob när man var liten. Att man orkade? Kånka den där boben upp och så åkte man ner, upp och så åkte man ner. 300 ggr typ. Idag när jag då ska ta mig upp så är man ju helt slut efter 3 vändor. Det måste vara förjäkla bra motion det där, det får bli min motionsform nu under vintern tror jag. Backe upp och backe ner. Måste först och främst köpa en pulka som man får ner ärlset i. Den Milo har rymmer inte mitt! :)



Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback