Lussebak och postersskrivning





Ja såhär har det sett ut under dagen.... jag har jobbat på några av
beställningarna som ska levereras idag! Kan säga att Winnerbäck går
bra som tusan. Tror ärligt att jag gjort ett 50 tal nu! :)) Kul att dom
gillas!

Idag har det arbetats igen. Några posters har färdigställts och ska levereras idag. Det sista ska lämnas på onsdag, sen är allt klart från glöggmingel kvällen. Det blev en hel del det. SKITAKUL! Men jag måste erkänna en sak, jag börjar tycka att "Kom älvor kom änglar" med Winnerbäck börjar bli lite dryg att göra! HAHAHA... näää, ska inte säga så eftersom det är så många som verkar gilla den, dock så kan jag nog låten utantill snart! :) Måste nog åka och titta på han i sommar bara för det... om han spelar vill säga! :)



Ja, men kolla in dessa godingar. Jag har aldrig lyckats göra lusse-
bullar som håller sig i sitt "S" i ugnen utan kommit ut som en knubbig
säl efter det bakats färdigt! Men dessa blev väl inte så tokiga va?


Milo har bränt i sig 4 lussebullar redan. Han får väl ont i magen snart han lilla killen, men man blir ju stolt när ens barn smackar i sig av mammas bakade bullar. Hihi.... som en hederlig bullmorsa. Dessa ska avnjutas ikväll när vi har lite luciamys här hemma.

Nu hopp in i duschen och sedan bege sig mot verksta´n!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Winnerbäck är ju bäst :)



Gott med lussebullar, jag hoppas hinna med ett bak till innan jul annars får det bli efter ;P

2010-12-14 @ 11:13:31
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback