Dag 20 - Den här månaden






Dag 20 - Den här månaden. Dessa bilder talar nog sitt tydliga språk
på hur det sett ut.


Hur summerar man en December månad. Den kan vara lugn och skön med lite glöggmys och man känner hur man nästan förvandlas till en raggsocka och den kan vara stressigare än stressigast, på gränsen till sinnesjuk. På gränsen till att jag själv kliver in i tvångströjan.

Min December har nog varit just så. Kanske mer sinnesjuk än raggsocka skulle jag vilja säga. Månaden har kantats mycket av alsterframställning för min del såklart, december är ju en sådan månad. Det har kantats av advent och att äntligen få plocka upp julen. Jag som ÄLSKAR julen har ju myst i 300 samtidigt som det stundtals känts som man vill stoppa klockan för att hinna med.

Nu närmar vi oss slutet på denna månad och faktiskt oxå slutet på ett helt år. Snart är det 2011 och jag tycker nyss att det var 2003. Tiden går så fort så det gäller att hänga med. ENJOY LIVING!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback