Dag 18 - Min favoritfödelsedag



Favvofödelsedagen..... var nog när jag fyllde 35. Hade bara nära och
kära på besök. Hade en utrevlig kväll.
Har antagligen massor med
favvisar från när man var liten men jag minns inte dom ordentligt!


Julhelgen gör att man kommer av sig med 30 dagars bloggandet. Hur som haver så fortsätter jag nudå. Favvofödelsedagen var nog när jag fyllde 35. Som sagt så minns jag inte mina födelsedagar från när jag var liten så jag får ta dom man minns. Hade ju en rejäl skiva när jag fyllde 30, den gick inte av för hackor heller men måste jag välja så blir det nog den intima 35 årsfesten.

Vi var hemma hos oss uppe i huset och många nära och kära kom på besök. Det blev en ordentlig festkväll och jag fick så många fina presenter. En lagom kväll när man egentligen blivit lite för gammal för hoola baloo festandet, men jag erkänner, klart att den kan vara kul med en ordentlig fest oxå. En sån satsar vi på till jag fyller 40. Om 2 år. HJÄLP!!!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback