Dag 16 - Min första kyss



Dag 16 - Min första kyss


Ja, då var det där med att komma ihåg den. Det var ju så sjukt längesen så jag minns knappt men nu när jag tänkt efter så tror jag att jag minns den. Jag var ihop med en kille som hade tandställning. Vi gick väl kanske i fjärde klass eller kan det ha vart femte, nåväl det kan ha vart sjätte oxå.

Vi hade ensamparty, ett nytt påhitt där man bara skulle vara typ högst 4 stycken eller själva. Men det minns jag att vi inte riktigt vågade ännu. På dom här ensampartyna så spelade man musik, satt i rummet alla 4 och pratade mest. Hade man tur blev det en kyss. Det blev det på en av dessa partyn, med killen i tandställningen. Det blev en riktig långtradare så jag hade stora märken på läpparna efteråt. Jag minns i alla fall att jag var väldigt glad att ha det gjort. Ja den där första kyssen alltså...

Kommentarer
Postat av: husis

JAAAASSÅÅÅ.. Här får man minsann läsa om ett eller annt snaskigt hemlighetsmakeri ;)

2010-12-20 @ 13:36:40
Postat av: Annas inspiration

hihi nu blir husis nyfiken ;-)



sv: ja FYYY vad sjuk man kan bli av vattkoppor, mammas vännina fick det när hon var vuxen och hon va så sjuk att hon bara var timmar i från att bli inlagd :-(



Kramis

2010-12-20 @ 18:17:30
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Annas inspiration

Just det, det är inte renhorn men som du skriver är staken fin ändå ;-)

2010-12-20 @ 18:35:22
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Nina "Morgonpigg 3 barnsmamma"

Ja du husis... det här var låååååångt innan din tid, jag var ju tvungen och öva så jag blev bra tills du dök upp! ;)



Anna: Hahaha... jag tror jag menade det där vita hänget på väggen, är inte det en avbild av renhorn typ?! Hahahaha... KRAM

2010-12-21 @ 08:34:02
URL: http://niiinis.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback