Ägglossning


Lite nytt inne på brukadesign. Jag bara älskar renarna. Det finns hängen
formade som hjärtan och äpplen. Skulle kunna tänka mig att klä granen
i bara såna hängen. Titta oxå på det lilla plåthuset... tänt blockljus inuti
det och mysfaktorn är 100 %.

Hemma igen, idag blev det en väldigt hektisk dag som ni såklart ska få ta del av i ett senare inlägg, jag ska ju redovisa min dag för er idag är det tänkt. Glömde kameran, (senil) men husbandet har varit duktig och plåtat lite när vi flängt runt idag.

Annars då.... jo jag har haft ägglossningen från kilimanjaro idag. Några gånger per år får jag så sjukt ont så jag faktiskt har svårt att gå. Det man klurar på är ju hur fasen det är tänkt med det? Ja, det är ju då man är som fertilast och ska bli gravid är det tänkt men hur fasen ska det gå till när man har så ont så man vill grina?! Man får knappt röra mig då kan jag meddela. Skaparen av människan har nog inte tänkt till riktigt...

....nu ska inte nån få för sig att vi jobbar på fler barn för det GÖR VI VERKLIGEN INTE!! Nej, jag får rysningar på ryggen bara jag tänker på det. Jag har dragit det berömda strået till stacken så att säga och befolkat jorden med nästan ett tredjedels fotbollslag. Nån måtta får det lov att vara. Dealen var ETT barn, inte fler... ifall nu husbandet skulle få för sig nåt så har jag även skrivit det här! :)))

Nu fixa lite käk, återkommer senare förhoppningsvis! ♥

Kommentarer
Postat av: Annas inspiration

haha inte kul att du har ont kvinna,

men du skriver så bra att klockorna stannar ;-)

Ja hur i hela friden är det tänkt egentligen?!!



KRAM

2010-12-08 @ 15:14:39
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback