POWERWALK...snart bröllop!



Precis hemkommen efter en hård jäkla powerwalk på en timme.
Snacka om att det gör gott med en, känner mig som en ny människa
när svetten lackat och man fått röra på fläsket så det riktigt gör ont!

 Ja, igår började jag ju stenhårt med LCHF igen. Snacka om att jag är ovan. Jag käkade omelettfrukost med kaffe. Sen blev det en relativt sen lunch med fläskfilé och sallad med bearnaisesås, klockan var väl halv 3. Igår kväll vid klockan halv tio kom jag på att jag inte ätit nåt mer. Kände kanske ett litet uns hunger, om ens det?! Det är så sjukt att man inte ens blir hungrig, i löööööve it! Med tanke på att vi ska på bröllop på lördag vill det till att jag sköter mig nu oxå! Klänningen ska väl sitta hyfsat tycker jag....

Igår var min vän Alexandra på besök, vi gjorde provsminkningen och håruppsättning inför hennes bröllop nu på lördag. Det blev jättefint och det allra viktigaste, hon blev nöjd!! Det blir en blåaktig sminkning då detaljerna på bröllopet går i blått! Så på lördag ska hon då äntligen äkta sin Rikard. :) Det ska bli så kul att gå på bröllop, jag älskar det verkligen. Bröllopet är på Karmansbo Herrgård, själva vigseln kommer att ske under en 500 år gammal ek. Vackert så man svimmar tror jag....





Bild lånad från sverigeresor.se.



Skaaaapligt härligt! Vi kommer att få sova i hästens
sängar fick jag veta igår. Ni vet såna där som man
kan köra upp o ner! Då har jag o göra hela natten!!
Bild lånad från karmansbo herrgård.se.

Ska bli skitkul, jag längtar verkligen! Vi kommer att åka tidigt lördag morgon, Milobebis ska vara hos mormor och morfar, sova där oxå eftersom vi blir kvar på herrgården över natten. Jag sätter igång med håret kl 10, sen kommer vi att sminka efter det. Kl 15 är vigseln. Sen blir det en sjujäkla fest med coverband och hela kittet! WIEEE...

Nu är det dax att laga lunch, ta en dusch och hoppas på lite sällis ikväll så man kanske kan ta sig ett glas vin! :))) Det är ju trots allt semester... häärligt! Puss ♥




Kommentarer
Postat av: ulrica

Det grämer mig som FAAAAAN att jag redan var bokad på lördag.. det hade varit sååå roligt!!



kram

2010-08-03 @ 13:55:19
URL: http://www.fotografulrica.se/blog
Postat av: Madde K

Hur kul låter inte det då att få åka bort och partaja för att sen kunna sova där..lyx!



Hoppas att ni får skitkul!



Kram Madde

2010-08-03 @ 15:16:24
URL: http://http//4aifamiljen.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback