Här ligger jag och är lat. Ni vet sådär la...

imag0324 (MMS)

Här ligger jag och är lat. Ni vet sådär lat att man inte orkar resa sig för att ta ur DVDn... Den står och jålar på samma lilla musiksnutt, ni vet där man trycker på "play movie". Gaaah jag blir inte klok på mig själv ibland, snacka om höjden av lathet. Men jag är dån ibland. Effektiv som helvetet för det mesta, sen får jag dom här dagarna. När jag ligger som en zombie och skiter i att trudelutten äter sig in i mitt huvud. By the way...tittat på P.S I love you för tredje gången. Jag grät mig igenom hela....IGEN!!!


Kommentarer
Postat av: jama

Men asså Nina. Det är sjukt. Det är så många ggr jag läser din blogg o så har vi tänkt eller gjort samma sak, samma dag eller precis i dagarna. Denna film såg jag för...2 dar sen tror jag det var. Och har tänkt blogga om den oxå. Jag såg den för första gången, jiiiisus va jag hade klump i magen o tårar i ögonen heeeela filmen igenom.



Man inser att man ska vara rädd om det man har.



Kram kram!

2010-08-05 @ 17:39:11
URL: http://jama.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback