VAB










Vad gör man en dag som denna? En dag då man är hemma med en
bebis som varit sjuk men har inte kraft att klara dagis riktigt ännu.
Den berömda feberfria dagen.

Jo...man är ute på en liten promenad, snutten släpar med. Man kan oxå dricka massor eftersom varit lite uttorkad under den här sjukdomen. Vi har ritat på väggen, på vår skoltavle vägg som vi har här hemma. Sen kan man sitta ute och njuta. Jag gjorde i ordning en liten sol och myshörna här hemma, ja innan man konkar ut utemöblerna alltså. Här satt vi under påsken och tog oss ett varsitt glas vin i solen. Det var ljuvligt och jag älskar att sitta här och mysa. Hoppas det blir nån soldag i helgen så vi kan fortsätta njuta!



Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vilken mysdag ni haft du och lillen.

Han är sååååå söt, som socker!!!



Puss o Kram

2010-04-08 @ 18:44:46
URL: http://nennesblogg.webblogg.se/
Postat av: pangis

Är man hemma med en så gullig liten kille som Milo så spelar det ingen roll vad man gör, man bara njuter:-) Åtminstone tänker jag så.. sådär 17 år efteråt:-) Kram

2010-04-08 @ 19:15:40
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: Anonym

Åh vad fint ni verkar bo, synd att ni ska flytta!

2010-04-09 @ 00:36:51
Postat av: pezze

hmm.. du har ju erfarenhet av barn storlekar!!

så här kommer en fråga ( har inga barn s¨¨..) till dig..

för min vän har ganska nyligen fött en barn i februari.. (e nu ca 57 cm lång) o tror du att stl:80 i kläder räcker te en sån lite bebis..

för jag har beställt en svart/vitt "mysdress" set o en blå fleccejacka...

o blev plötsligt lite osäker på om det e rätt..

det e skitsvårt o avgöra vilket stl som e bäst!!!! :S

du måste inte svara om du inte vet/osäker.. men ville bara fråga ;/



o föresten..

Milo ser för go ut!! :)

tycker han e duktig som kan gå, osv.. men kan han säga ngn/flera ord,eller?!?!



o hoppas öroninflammationen o all annat baciller drar åt h*****e nu!!!

Postat av: Nina

Alexandra: Visst är han söööööt, jag smälter flera gånger om dagen! Puss ♥



Pangis: Ja, jag kan säga att när man börjat jobba och får vara hemma och vabba med sin lilla så ser man på det helt annorlunda. Man njuter, även om han är sjuk och man har en gnällig bebis. KRAM



Anonym: Ja vi bor jättefint men det är som det är.... beslutet är taget och huset är så gott som sålt. Om några år har vi planerat att hitta ett drömboende så... vi väntar spänt dills dess. Under tiden ska vi hitta nåt som duger åt oss!



Pezze: SJÄLVKLART ska du fråga om sånt!!! Jag säger såhär...en riktlinje för storlek är ju längden på bebis. Så en 57 cm lång bebis skulle ha ungefär storlek 62-68, då är den lite stor. Milo har 80-86 nu. Kanske att det du köpt är lite stort men jag blev glad när jag fick lite större kläder till Milo, dom växte han i så småningom och i den åldern som din kompis bebis är växer dom så det knakar!!!! Jag tror det blir bra och lagom till nästa vinter/vår det du köpt.



Milo säger bara mamma, pappa och titta än så länge. Sen har han utvecklat ett språk som bara vi förstår.... tänkte skriva ett inlägg om det sen! :)



TACK pezze.



Puss ♥



2010-04-10 @ 07:09:24
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: pezze

ahh.. :)

då e det ju bra om dom e lite stora så kan de använda dom då ungen har vuxit till sig!! :D

tack!!!

Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback