DIESEL






Har ni doftat på denna ljuvlighet?? Oooooh sweeeeet loooooord, den doftar underbart. Jag köpte den blå flaskan, eller DIESEL Only the brave, han doftar så gott nu så jag blir galen nästan! Nu under april månad ska oxå den röda flaskan, DIESEL Ironman komma ut till oss på KICKS. Ska bli spännande att dofta på den oxå!

Jag är en riktig sucker för när karlar doftar gott, helst då min egen karl förstås. Karlar har ju inte så mycket annat att smycka sig med, ja som vi kvinnor alltså. Vi kan ha alla de sorts smycken, örhängen, kläder, smink m.m. m.m. Våra karlar har inte så mycket.... därför känns det nästan extra viktigt att dom doftar gott. Det är deras sätt att göra sig åtråvärda typ. Hihi.... TIPSAR verkligen om denna doft. Den är LJUUUUUUUUUUUVLIG!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Min man doftar just Diesel :)



/Garbo

2010-04-08 @ 09:08:31
Postat av: Nina

Hihi... det är mcyket som är lika för oss. Samma giftasdatum för att nämna nåt! ;) KRAM

2010-04-08 @ 09:11:53
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: A

Mmm, tack för tipset! Det ska jag skriva upp.

2010-04-08 @ 12:55:17
URL: http://minsoffa.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback