Inspiration




Nu när man går i flytt tankar så känns det ändå spännande. Dock så vet jag att det här med ÖPPNA YTOR som jag älskar nog inte kommer att nå mina önskningar. Det är inget lätt att hitta lägenheter här i vår "by" där det finns öppna lösningar.

För oss kan det fortfarande bli ett nerköp. Inte ett köp men ändå, det kommer troligen att bli "sämre" än det boendet vi har nu. Men när man bara bor för sina pengar är det dax att hitta något som gör att vi faktiskt har kvalité på det övriga livet oxå. Sen känner jag att de flesta lägenheter går att få till något "eget, fint och mysinrett" ändå. Lite färg, kanske någon tapet med våra möbler kommer säkert göra att det blir fint ändå. Känner hur jag börjar få lite inspiration för det nya boendet, fast jag inte i dagens läge vet hur det kommer se ut eller var det ligger. Ska, så fort Milo somnar sätta mig och ringa runt litegrand. Vi har några alternativ.

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback