Lördagmorgon







Godmorgon lördag! Vad kan vara bättre än en lördagmorgon? Jag
älskar verkligen helgmorgnar. Det är då man har tid att strosa i mysisar,
det är då man har tid att baka scones, det är då man har tid att koka
en kopp gott kaffe.

Ja här hemma doftar det ljuvligt av scones. Jag föreslog scones och hela familjen hakade på. Idag, när alla ungar är här är det mysigt med lite långfrukost. Sitta länge vid bordet, äta, prata, dricka kaffe, äta lite till. Burp, man blir ganska mätt på scones. Idag fattades bara lite sol, vart försvann solen? Jag trodde det skulle bli fint i helgen. Men, nope.

Helgen då? Bjuder på lugn. Kanske träffa kattis och beine idag. Känner att man behöver lite trevligt kompisumgänge på helgen. Jobbarveckorna bara kör man på i 300. Det är knappt man hinner med sig själv så kompisar får prioriteras på helgerna. Sen blev ju påskhelgen ett enda sjukhem här. Fanns inte mycket utrymme för umgänge då direkt.

Ett smärre BAUTA projekt ska dra igång i dagarna här hemma. Det har hänt en smärre katastrof som jag tänkte skriva om senare. Morgonen igår går till historien som en av det värsta i våra liv. Så mycket otur som vi hade igår har vi aldrig haft. Det hela slutade ok och vi känner alla att det nog kan bli bra tillslut. Talar jag i gåtor? Ja förmodligen.... men som sagt, jag återkommer om det inträffade.

Ha en skön lördag! N´joy ledighet, det ska vi göra!

Puss ♥






Kommentarer
Postat av: Garbo

Ojoj nu blev man ju riktigt j*vla nyfiken ju!!

Hoppas den sk katastrofen är av smärre strl...



Mumma vad gott m scones!



Nu har jag öppnat min blogg igen...(tror jag ;)



P&K

2010-04-10 @ 14:55:22
Postat av: Nina

Ja...snart berättar jag allt!! :) hIHI... kastar mig in på din blogg nu!



KRAM

2010-04-10 @ 15:33:37
URL: http://niiinis.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback