FÖTTER







Vafasen tänker ni kanske? Jäkla massa fötter på bild...(jag ÄLSKAR 
att köra bil barfota, fast jag vet att man inte får det!) Det är mina
fötter. Allihop. Ni vet dom där livsnödvändiga sakerna som bär upp
oss. Som tar oss framåt och som säkert inte har det så jäkla lätt!?

Fick inspiration när jag gick in på A:s blogg. Det här med fötter. Jag som många andra AVSKYYYYYR fötter (inte bebisfötter dock). Det är så jäkla äckligt så det finns inte. Jag kan verkligen få kräks-känslor av fötter. Mina egna jobbar jag hårt med. Jag filar, raspar, målar naglar, smörjer och gör fotbad om vartannat för att inte spy av dom själv.

Bland det värsta jag vet är spruckna hälar och det är därför jag jobbar på mina egna. Jag vägrar att få spruckna hälar. Har sett hälar när det är sådär gult förhårdnat bakpå hälen och sen är sprickor som löper upp. *UÄK* Jag har sett när en sån tant med såna fötter får fotvård. Det var nog värre än en skräckfilm för mig. Högen under hennes fot var typ 15 cm hög. Högen bestod av GUUUD VET ALLT??? Av gult förhårdnat skinn och av naglar. Eeeh... jag beundrar fotvårdare!!!! Hur fan pallar man?? Jag skulle ju fått ha en spyhink bredvid. Dom måste ju ha sett det mesta oxå.... typ som gynekologer.

Det här med fotsvett! Alltså... jag har haft turen i livet att inte få fotsvett. Jag hör nog till nåt som borde vara med i någon forsknings grupp. Jag minns en innebandycup. Vi spelade 8 matcher på 2 dagar och vi bytte inte strumpor på hela tiden, mest för att dom bringade tur (en typisk fix ide i ett innebandylag). Efter finalmatchen luktade mina strumpor fortfarande sköljmedel!!!! Och då svettas ju jag som alla andra...men det luktar aldrig nåt. Ok om jag har på mig ett par ballerinor av nåt billigt slag mitt i sommaren dag efter dag så är det givetvis att dom inte luktar blommor men det är inte så farligt.

FAN husbandet fötter kan lukta FAAAAAAAAAAAAAAAN för att inte snacka om mitt EX (han leder nog nån typ av liga)! Jag blir nästan förbannad.... o så ska han klampa runt med dom på våra golv och så får jag för mig att lukten fastnar på oss andra. På stackars Milos små sötfötter. Då blir han förvisad till duschen och tvätta fötterna. Jag har köpt allt möjligt, sprayer, såna små bollar som man stoppar i skorna...you name it. Som tur är så verkar det här gå i perioder, ibland luktar dom knappt alls. TUR DET.... men överlag så är fotsvett VIDRIGT!! Theddes fotbollsskor kan lukta kattpiss oxå....  men det beror nog på att dom spelar i ur och skur och så ligger dom där i väskan och gottar till sig. :)

Näää, nu är det snart dax att visa sina fötter igen. Jag jobbar på mina och ska få dom att se så fina ut dom nu kan. Ska nog smörja lite brun utan so0l på dom oxå för dom har ju en viss förmåga att se nästan genomskinligt blåa ut. Vi har massa bra produkter för fötterna på jobbet som jag nog ska börja bunkra med.

Gillar ni fötter? Jag har hört talas om vissa killar som ÄLSKAR tjejfötter.... hmmm.... en fetisch?

Puss♥

Kommentarer
Postat av: A

Hihihi! Ser att du delar min fot-skräck och äckel för spruckna hälar med massa tjockt, gammalt skinn på. Urrrrkkk!



Och vilken snygg tatuering på benet där!!!

2010-04-10 @ 17:14:52
URL: http://minsoffa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag älskar fötter! Och du har riktigt heta fötter hehe :*

2015-02-21 @ 09:56:45
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback