Smakråd på mina BRILLOR?!



Ok, här är brillorna då! Jag vill ha svarta som ni kanske märker på urvalet. Jag tycker 2:orna är
SKIIIIIIIIIIIIIIITCOOOOLA! Ser nästan ut som boxer Robban med dom på mig. Sen gillar jag stilen
på 4:orna oxå. 3:orna är inte alls dumma medan 1:orna nog passar mitt ansikte bäst.
Hmmm, ja ni hör ju. Inte alls något lätt beslut! Vad tycker du???


Godkväll dåra, jag har precis ätit kvällsmat. Det blir lite sena middagar på onsdagarna då jag jobbar från 8 - 19. Det är min stängningskväll på onsdagar. Idag har jag fått massor gjort på jobbet, det är fasicken en underbar känsla. Typ underskattad..när skrivbordet blir rent, när varor blir uppackade, när man får saker som hängt över en gjort. AAAAAAAAAAAAHHH... vilken känsla!!!

Milo var vaken idag när jag kom hem och det var ljuvligt eftersom jag inte hann att träffa honom i morse. Nu känner vi att det återigen är dax att köra lite "kur" på honom. Med kur menar jag att vi måste anstränga oss lite igen. Det har blivit mycket somna bredvid i sängen ett tag, vi märker att det inte blir nå bra för resten av natten. Det säger sig ju självt, att helt plötsligt bli flyttad till ett annat ställe gör ju att det blir lite orolig sömn. Och NEJ, vi har fortfarande inte gett upp hoppet om att Milo kommer sova hela nätterna snart. Skam den som ger sig!!! Ikväll protestera vår envisa arga bebis i 45 minuter, det som är skönt med ARG bebis är att han inte är ledsen och känner sig övergiven utan arg för att han inte får som han vill. Vi går in till honom, klappar om och säger godnatt... det gör man sen typ 1794 gånger, tills han somnar. Imorgon kommer det vara över på 10 minuter och på fredag somnar han inom 3 minuter. Så funkar det ungefär... och sen som sagt hoppas vi att han bara fortsätter slaggandet natten igenom. :) Den dagen det händer.... ja gud, vad gör jag då??? Antagligen ligger vaken halva natten för att jag inte vet hur man sover en hel natt?! :)

Puss på er hörrni, sov gott så hörs vi! ♥


Kommentarer
Postat av: Fru P

Nummer ett. Självklart!!!!

2010-04-21 @ 22:25:01
URL: http://pendelilska.blogg.se/
Postat av: Nina

Hihi.... inga konstigheter med dig Pendlis. Raka rör ba... TACK för smakrådet! PUSS

2010-04-22 @ 06:36:11
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Garbo

Tycker 1 & 3 passar dig bäst :)

Jag måste oxå snart ha glajjer på heltid....fast jag måste ha flera bågar att välja mellan blir dyrt hihi

2010-04-22 @ 06:36:14
Postat av: Cian

Jo..ettan säjer jag med..fast fyrorna var coola..



Grattis till första sov-natten :)



Pöss på dej söt

2010-04-22 @ 07:25:02
URL: http://cianmillan.blogspot.com
Postat av: ulrica

Nr. 1 sitter bäst, men jag gillade 4:an också, dom var lite coola :)

2010-04-22 @ 09:27:20
URL: http://ulrica.org
Postat av: jama

Nummer 1 - fasen va du passar i glajjer btw!



Jag ska faktiskt göra en synundersökning för jag tror att jag behöver terminalisar! Fast jag kommer se ut som en mupp, hahahahaha.



2010-04-22 @ 09:28:00
URL: http://jama.blogg.se/
Postat av: Caroline

Helt klart nr 1!

2010-04-22 @ 09:29:50
Postat av: Anonym

Nummer 2!!

2010-04-22 @ 10:57:55
Postat av: Nettan

1 och 4 passade bäst fast 2 såg häftiga ut. Lycka till att välja!

2010-04-22 @ 16:37:41
Postat av: pezze

EEEETTTTAAANNNNNNNN så klart :D!!!

resten av brillorna ser lite för host host knasiga ut.. ELLER..

så e det jag som har kass smak!!! :O

Postat av: Nina

OJ..... ettan slog ju allt med hästlängder! :) Ni kan ni mina vänner, då blir det nog nr 1 brillerna. Ska klura över natten och imorn bestämmer jag mig! Fast å andra sidan... tar jag inte ettorna kommer ni ju tycka att jag ser ut som en nörd juh... det vill jag inte!!! :)



PUSS och tack ♥

2010-04-22 @ 19:51:31
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Elin

Ettan var jättefina! Tycker nog att fyran hamnar på en andraplats. Men du ska ju självklart välja det par som du tycker känns bäst!

Kram

2010-04-22 @ 19:53:45
URL: http://pitbullpaddansmamma.blogg.se/
Postat av: Marie

Ettan...som alla andra :-))))

2010-04-22 @ 22:25:54
Postat av: Therese Knutsson

Nummer 1 :)

2010-04-23 @ 15:45:29
URL: http://tknutsson.blogspot.com
Postat av: syster

nää, håller inte alls med. 3 eller 4. Man måste tänka på ögonbrynskanten.

2010-04-24 @ 12:44:00
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback