I NATT HÄNDE DET!!!!



Jag vet nästan inte hur jag ska säga det här. Det känns smått
fantastiskt faktiskt....

MILO SOV HEEEEEEEEEEEEEEEELA NATTEN!!!!

Alltså, jag ryser när jag skriver raderna. Förr kallade jag sova hela natten från 12 till 5. Men det här är HELA NATTEN!!! Det tog exakt 1 år, 4 månader och 18 dagar för vår Milobebis att slagga sin första natt. Från han blev nattad till kl 5 i morse. Jag är i chock och precis som väntat så kunde inte JAG sova. Somnade 11 och vaknade tvärt kl 4 av att ingen Milo låtit! Låg sen klarvaken...

Men vad säger ni???? Fantastiskt va??? Detta måste ju nästan firas?!

Ps: glöm inte smakrådet nedan! :)

Kommentarer
Postat av: ulrica

Heja Heja Milo.. stora killen!!!

2010-04-22 @ 09:25:39
URL: http://ulrica.org
Postat av: jama

Det är underbart när man får vara med om det efter en lååååååång tid. Och som sagt, man vaknar alltid ändå.



Min karl tycker att jag sover med ett öga öppet sen jag fick barn, haha.



2010-04-22 @ 10:24:01
URL: http://jama.blogg.se/
Postat av: pezze

åhh åhh åhh... en stor grattis te en hel natt utan ngn gnäll/gråt o ingen vägrar-sova-om-igen- typ!!!

hoppas det går lite mer smidigare nu i kväll/natt/morgon oxå!!! ;/

Postat av: Elin

Ett stort grattis till er alla! Håller tummarna för att det fortsätter på samma sätt!

Kram

2010-04-22 @ 19:51:01
URL: http://pitbullpaddansmamma.blogg.se/
Postat av: Lillasyster

Lovely!!!! :D



Puss!!!

2010-04-23 @ 05:40:14
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback