Viktredovisning...a big NONO this week!

Fick en förfrågan om min viktredovisning denna veckan. Den skulle ju varit IGÅR.....

MEN mina damer och herrar. Miss PMS landade här hemma i dagarna (för det är väl en miss inte en mrs, vem fan vill gifta sig med PMS?). Hon dök som vanligt upp från ingenstans och gjorde att jag ville bosätta mig i kylskåpet, äta en häst, att jag sväller så ringarna sitter tajt för att inte snacka om jeansen, hon gjorde att ryggfläsket ser ut att ha återvänt ordentligt.

Så sammanfattningsvis tänker jag inte ställa mig på vågen och kanske/kanske inte få ett hemskt svar. Mitt psyke bara pallar inte med det nu, jag behöver gömma mig under täcket och bara vara förbannad nu under några dagar tills Fröken Röd (som inte heller hon är gift) kommer på besök. Då tar vi en ny vägning. Fram till dess så är jag ändå nyttig och har satt lås på skafferiet och kylen! Jag kör oxå en slags skrämselpropagande på kylskåpsdörren, den funkar riktigt bra! 




Kommentarer
Postat av: Johanna Viksell

Haha fy fan så bra...själv hade jag en gris målad av Alexandra på kylen för ett tag sen, ska nog be henne måla en ny tror jag ;) anta gärna utmaningen i min blogg. Kram

2009-09-29 @ 10:36:32
URL: http://fruviksell.blogg.se/
Postat av: The Johanssons

Ha ha den måste jag kopiera ! Jodå det går väl bra för mig om än för jävla segt.Ska det vara såhär nu , är det för att man blivit gammal och fått så många barn , va va ? ;-). Nåja jag har gått på cambridgekuren i fem v , är på min sjätte nu och har gått ned lite drygt 9 kilo. Motion har jag ännu inte kommit igång med eller lite powerwalks. Däremot har jag köpt mig en stegräknar och känner mig jävligt sportig ;-). Den tickade för övrigt på fint under bilturen till Ikea igår S



Kram

2009-09-29 @ 13:12:08
Postat av: Alexandra

Men fy fan va bra, måste göra likadant!!!

Tack för tipset!:-)

2009-09-29 @ 13:14:02
URL: http://nennesblogg.webblogg.se/
Postat av: Gundy

Kan trösta dig med att vi var i Rom i helgen och fetta på oss ordentligt...;)Nya tag nu!!

2009-10-01 @ 17:54:32
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback