POSITIVT....är så jäkla härligt ibland!

Godmorgon mina vänner. Skrev just ett sånt där uppryckande härlig status på fejjan som fick mig att verkligen känna att jag ibland bara ska njuta av livet i sin enkelhet!!

"Vasadu, om jag rökt på???"

Nej, det har jag inte, det är bara mina vanliga utsvävningar jag har när jag är på det humöret. Idag har jag tagit en kall morgonpromenad med husbandet och Milobebis, tagit en varm dusch, ätit en god nyttig frukost och solen letar sig fram mellan trädtopparna. Jag har oxå vägt mig idag och är alldeles strax under 72 kilo. Livet är bara alldeles fantastiskt härligt ibland fast inget WOW inträffar. Att tänka så emellanåt gör en gott tror jag..... jag försöker i alla fall att göra det. 

Jag är själv väldigt upp o ner i mitt humör eftersom jag är sån som person så det gäller att ta tillvara på dessa stunder man känner en positivitet i kroppen sprida sig....

...men nu börjar en bajslukt att sprida sig här runt mig så jag måste tyvärr avbryta och gå och byta blöja på Milobebis!! 






LIVET ÄR HÄRLIGT!!!

Kommentarer
Postat av: Cian

HÄRLIGT :)

2009-09-25 @ 10:22:59
Postat av: Alexandra

Underbart!:-)

2009-09-25 @ 12:07:19
URL: http://nennesblogg.webblogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback