Ge mig idéer!

Den 8:e oktober fyller mitt husband Tony 29 år. Han har 1 år kvar till 30 och planen är att vi ska slå till med en hejdundrande fest när det är dax för det. Planeringen borde starta redan nu tycker jag. Nåväl, han ska ju som sagt fylla 29 först!

Jag känner att jag verkligen skulle vilja lägga ner lite energi på att hitta på nåt mysigt och romantiskt åt oss på hans födelsedag. Jag vet att han skulle uppskatta det.... sen vet jag oxå att han läser min blogg men skitsamma.

Jag behöver i alla fall lite idéer, han är nämligen den romantiska i vårt förhållande. Jag har aldrig tidigare varit bortskämd med sånt så att träffa honom och verkligen få uppleva det var ganska så intressant för att inte säga fantastiskt. Jag är då inte den romantiska i vårt förhållande även fast han lärt mig en hel del.
Jag vet att när vi precis träffats så gjorde han så himla mycket mysigt för mig. Jag kom hem väldigt sent på kvällarna från mitt jobb och en gång minns jag att han tänt upp hela min lägenhet med tända ljus och så låg han i sängen och jag fick en jätteskön massage. STOPP där....tänk inget snuskigt nu! ;)
Många gånger har han tänt upp hela badrummet med stearinljus tills jag kommit hem.
Jag vet inte hur många gånger jag fått och får massa mysiga lappar av honom, jag kan hitta dom i kylen, i min sminkväska, i min väska, i min sko... Sånt betyder mer än man tror, så ni killar som läser min blogg, testa det hemma. Ni kommer ha en väldigt kärleksfull sambo då :)
Han är även duktig på att säga "Jag älskar Dig", hur fin han tycker att jag är och så uppskattar han mig oftast väldigt mycket. Det låter som jag radar upp den perfekta mannen. Ja så gott som, för mig är han perfekt.... en perfekt människa har sina fläckar precis som solen. Sen har han fantastiska sidor...precis som solen!

Så, ni som kanske är mer romantiska än mig.... shoot, kom med idéer till mig. Gärna nåt lite annorlunda, det här ordinarie med hotellnatt och middag är så uttjatat och nåt vi gjort så gärna nåt different, kanske nåt enkelt? Inte så dyrt med tanke på min feta mammaledighetslön! :)






Kommentarer
Postat av: Cian

yasuragi på hasseludden?

2009-09-23 @ 11:36:05
Postat av: Inte husbandet iallafall :)

Jag läser inte !! :)

2009-09-23 @ 12:04:42
Postat av: Nina

CIA: Skitbra därute men är det inte svindyrt????



Husbandet.... haha!

2009-09-24 @ 10:23:41
URL: http://niiinis.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback