TOPP 3 TÖNTIGT!

Har kollat på THE VOICE här på morgonen. Det är ett program jag brukar ha på såhär på morgonen, jag gillar´t! Jag gillar alla dom där 3.
Det spelades en låt som jag reagerade litegrand på. Ja...det var typ topp 3 på TÖNTIGA LÅTTEXTER genom tiderna.

Refrängen börjar såhär:

"EVACUATE THE DANCEFLOOR, I`M INFECTED BY THE SOUND, STOP THIS BEAT IS KILLING ME"

Amen ni hööööör ju?!?! Fy fan så töntigt. Den här låtern hade jag säkert dansat loss till men nu när jag vet hur fan texten går så kommer jag säkert inte kunna tänka på annat! :)

Dessutom har bruden som sjunger blandat hårfärgen med att det mesta är blont, sen har hon svart på vissa toppar och lite i underhåret. Jag tycker det är skitfult....det ser lite sådär raggaraktigt ut. 

 

Har Du nån annan låttext som du tycker är töntig?

Kommentarer
Postat av: Fru P

Oj oj oj det finns mååååånga låttexter som är duktigt töntiga. Och jag har inte brytt mig tidigare men på äldre dar så lyssnar jag mer på texter o låten kan bli typ dålig bara för att det är usel text. Synd tycker jag.

2009-10-15 @ 09:55:54
URL: http://pendelilska.blogg.se/
Postat av: Nina

Ja, så känner ju jag oxå! Det suger när man vet att texten är ett skämt. Aja, tur att vi har andra som kompenserar upp det! JIHOOO...

2009-10-15 @ 11:09:02
URL: http://niiinis.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback