Revitalash funkar!!

Minns ni att jag började använda Revitalash förut. Fick en fråga här nyss om hur det funkat!
Nu har jag slarvat lite och bara haft på lite då och då men ska säga er att jag är förvånad över hur bra det funkar? NU har jag ju använt den sporadiskt som sagt, glömmer titt som tätt så allt som allt kanske jag använt den i 2 veckor nu!

Jag ser en otrolig skillnad på underfransarna (jag använder den där oxå). Längst ut på nedre fransraden har jag knappt haft fransar. DET HAR JAG NU! Sen har dom blivit lite längre oxå...ja det övriga fransarna!

Nu är bildkvalitén lite olika på bilderna...synd nog för skillnaden syns inte så bra!!!
Observera att jag tittar uppåt på före bilden, det gör ju att de kommer lite längre upp mot locket. På EFTER bilden kollar jag rakt fram och man ser att det fortfarande är lite längre!

Så JAAA, den funkar! Husbandet har oxå sett skillnaden! Bra för o va kille tycker jag! 



Kommentarer
Postat av: Fanny

Yeeeey!! Klickar hem en på en gång!

2009-10-29 @ 14:03:39
URL: http://fannythelen.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback