OLDIES GOLDIES




Min gamla klasskompis Jimmie fortsätter att lägga ut så jäkla roliga bilder på fejjan! Hahaha.... kan ni se var jag är på bilderna tro? På den här bilden är jag såååå tvärnöjd över min klädsel så ni anar inte! Jag har ett guldskärp i midjan som jag bara AAAAAAHHH nästan svimma över för att det var så SNYGGT!!!





Nånstans tror jag att vinröd var färgen på den här tiden..... behöver nog inte säga mer så ser ni var jag sitter!





Vi var tre tjejer som höll ihop på den här tiden. Jag tror att det nästan syns vilka, vi hade ungefär likadana frippor (även fast mitt hår ser väldigt kort ut på bilden så är det långt). Den ena tjejen står högst upp till höger och håller om en kille i grå tröja. Han var killen jag var kär i sen jag gick i lekis. Kan säga att det inte gick över förrän i 8:n. SÅ.... den kärleken höll i sig i 9 år. Piuuuh...gissa om jag var sur över att jag inte var längre och fick stå på översta raden och hålla om honom! Näää...det blev min bästis Marianne som fick göra det! :(

Kommentarer
Postat av: Ulrica

Ja, efter att ha sett dom här bilderna så är det gaaaaaaaaanska enkelt att veta varifrån Tedde kommer :)). Ni är ju kopior!!



2009-10-09 @ 14:50:49
URL: http://ulrica.org
Postat av: Nina

Hahaha...ja faktiskt. Jag blev tvungen och lägga bilder bredvid varann..o ja...vi är jättelika!:)

2009-10-09 @ 15:42:41
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Fru P

Lätt! 4:an = du längst ner till vänster. 1:an = du längst ner näst längst till vänster. 5:an = du i mitten.



Fantastiska kläder :-D

2009-10-11 @ 09:50:38
URL: http://pendelilska.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback