Nu är jag på bristningsgränsen! Ja

0-602c52165cfcd3730d443c5b1eda1a79.png

Nu är jag på bristningsgränsen! Jag är exakt några sekunder ifrån att kasta ut den här jävla svarta saken! Har försökt få in ett inlägg på bloggen sen kl 9. Det var då Milo somna och jag fick min morgonstund att kolla mejl,blogga och läsa de bloggar jag brukar. Men den här jävla datan fittar sig så till den milda grad att jag överväger att lägga ut den på gatan och köra över den med bilen. Den blir plötsligt helt vit i skärmen. Bara vit. Inget funkar då givetvis. Nu är jag så in i helvetes irriterad över det! FAN! Känns som morgonen är helt förstörd nu....


Kommentarer
Postat av: The Johanssons

Förstår dig !!!! Sådant förstör verkligen hela dagen :-(. Jag är besviken ! VAR är dina spännande viktrapporter ?



Kram

2009-10-14 @ 13:09:36
Postat av: Nina

WELL.... förra veckan vägde jag mig ju redan på onsdagen och fick ge er en vikt då! Då struntade jag i att göra en ny på fredagen. Nu är nästa vägning på fredag ju...! Huuuu, jag BÄVAR för den redan! USCH!!

Jag är inte lika duktig just nu men jag försöker att få in motionen varje dag i alla fall! :)



KRAM

2009-10-14 @ 17:36:21
URL: http://niiinis.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback