KRUPP




Då har vi varit hos doktorn, och enligt honom så påminner det om krupp....som jag trodde. Jag har haft det och husbandet har haft det. (Än idag kan jag få lite krupp på saker jag blir förbannad på :D :D , nu var jag rolig va?). Nu vet inte jag om han har sån fullt utvecklad rackare men jobbigt har vi det på nätterna just nu. Vi finck inget för det utan det går över av sig själv, blir det mycket värre på natten igen så får vi åka in akut. Hoppas dock vi nådde kulmen inatt. Det är såna här dagar man ser dubbelt av trötthet, inte orkar klä på sig vanliga kläder utan går i mysisar hela dan, slänger upp det skitiga håret i en tofs och drömmer om att få sova.

Nåväl... nu är det som det är. Vi hoppas att han snart blir bättre. Hade ett möte inbokat och ett barnkalas att gå på idag men det fick vi omboka. Sen skulle andningsmammorna (profylaxgruppen) ha kommit och hälsat på imorn, men det är tvärtkört med det. Jag är ändå glad att Milobebis inte varit sjuk så mycket, hoppas det fortsätter så.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Skrutteplutten då... krya på dig kramar från Alexandra.

Å Niinis, hoppas ni får sova bättre inatt!



Puss o Kram

2009-10-26 @ 18:12:26
URL: http://nennesblogg.webblogg.se/
Postat av: Fru P

Uj uj. Been there. Done that. Ett par hundra ggr känns det som. Krupp-hosta är VIDRIGT. Låter som hundskall o som du säger - man ser på de små liven hur fasansfullt det känns.



Mina två äldsta tjejer har haft falsk krupp de senaste två veckorna men de kan man ju prata med! Tack o lov har det gått snabbt över.



Hoppas Milo-bebis repar sig FORT!!!!!

2009-10-27 @ 10:22:49
URL: http://pendelilska.blogg.se/
Postat av: Fru P

Uj uj. Been there. Done that. Ett par hundra ggr känns det som. Krupp-hosta är VIDRIGT. Låter som hundskall o som du säger - man ser på de små liven hur fasansfullt det känns.



Mina två äldsta tjejer har haft falsk krupp de senaste två veckorna men de kan man ju prata med! Tack o lov har det gått snabbt över.



Hoppas Milo-bebis repar sig FORT!!!!!

2009-10-27 @ 10:23:26
URL: http://pendelilska.blogg.se/
Postat av: Fru P

GRÄNS på dubbla kommentarer ;-)

2009-10-27 @ 10:23:47
Postat av: Nina

Ja hörrni, det är ASJOBBIGT med den där hostan! PAGN PANG låter det och nästans om att vi skaffat oss en hund. Helt sjukt... USCH!



Ingen fara med dubbla kommentarer fru P. Jag behöver läsa allt 2 ggr nu, är så jävla trött! :)

2009-10-27 @ 11:13:26
URL: http://niiinis.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback