Jag & Han 6 år snart.....

Husbandet och jag kom på att vi ju snart firar 6 år tillsammans.

Tänk, den kvällen var man en riktig HOTTIE eller så söp jag mig snygg för DAMN vilket glow jag hade! Jag hade tidigare på dagen åkt upp med ett gäng galna bruttor från sminkskolan. Vid ett svagt ögonblick lovade jag att jag skulle köra upp. När vi kommit halvvägs, stannat och pissat 24 gånger, höjt och sänkt ljudet på stereon 114 gånger, asflabbade, dregglade och hade ett och annat att säga om musiken 56 gånger så flippade jag! Jag tvärnitade bilen och skrek åt alla att jag fan inte stod ut en jävla sekund till om dom bara inte satt där bak och höll käften tills vi var framme. Då lugnade det ner sig. Sen hällde dom upp Dalarnas största grogg till mig när vi väl anlände till stugan.

Jag förlät dom.

I alla fall så var ju husbandet en ungjärp, ett lammkött, en pojkvaske, ett tantgodis som jag lockade till mig som en MAMMA GODIS! USCH, där stod vi i baren och jag bjöd honom på en öl. Jag hade gömt mina pengar i BH:n minns jag. Jag var inte direkt försiktig när jag skulle ta ur pengarna..en liten flash blev det, ni vet "Kom till mami lilla pojken ska du få suga på mina tuttar" flirt.  Frågade hur gammal han var. "Född 80" svarade han. Jag tappade hakan! Ok ungjärpe men kom igen nu.... när jag var 15 och festa loss och hånglade med killar lärde han sig läsa i första klass! UÄK tänkte jag och drog därifrån! Huuuu, nej för helvete, det går inte. SCHAS på dig nu pojken....

Den helgen var en av de roligaste i mitt liv. Vi festade, åkte skidor, förfestade me killar, efterfestade med stora gäng, gick på afterski och bara njöt av livet. Jag fick, trots incidenten i baren, kontakt med tantgodiset Tony som faktiskt började sms:a mig lite. Intresse uppstod efter många om och men.... vafan, han var ju som klippt och skuren ur min "VILL HA" bok så det kunde man ju inte missa för att man var en snusktant!

Jaja, resten vet ni..... snart 6 år, herreminjeeee vad tiden går fort!!!



Kommentarer
Postat av: Cian

Och ni är så fina tillsammans...



Så det så :)



Pöss och vet du?..ny blogg IGEN men nu loooovar jag hålla mej till samma..

2009-10-20 @ 14:35:37
URL: http://cianmillan.blogspot.com
Postat av: Garbo

Grattis ni gulliga tu <3

2009-10-21 @ 07:32:12
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback