Ge mig ett P.....

Miss PMS har landat på "Vulkisgatan" igen. Hon har bestämt sig för att det kommer bli SKITJOBBIGT att komma ner i vikt till den där 40 årsferren vi är bjudna på! Jag hade ju en liten önskan om att bara ha några kilo kvar till min önskevikt men det verkar inte bli så!

PMS kärringen river i mig, hon säger åt mig att gå till kylen stup i kvarten och äta upp ALLT därinne. FAN, kan man inte BARA ha äckligt i kylen när man har PMS? Typ en hel gris som glor på en när man öppnar kylskåpsdörren. Inget annat..... då skulle det väl fan va omöjligt att äta nåt?! Nämen då skulle jag väl jag börja äta på öronen eller nåt!
Igår kväll åt jag.... jag åt hela kvällen, på allt jag kom åt! Först en brakmiddag, sen godis, sen lite chips och så toppa jag med massa cola light! Kroppen skrek hurrrraaaaaa.... men det gjorde inte jag i morse när jag typ fortfarande rapa godis!  

Fy fan, man är faktiskt smått pervers när det kommer till mat när man har PMS. Och smått pervers när det kommer till ens humör (man vill fetspöa nån eller i alla fall skälla ut gubben)! Smått pervers när det kommer till hyn (jag är glåmig, svart runt ögonen och som en liten gräddtopping så har ett par finnar gjort sin entré för att snart blomstra ut i full blom)! Smått pervers när det kommer till svullen (ja, alltså....jeansen man hade häromdagen är allt annat än bekväma idag)!

Ja, man är skitful helt enkelt... PMS ful. Humöret gör inte saken bättre. 
Att försöka ställa sig framför spegeln och köra nån jäkla patetisk positiv hejjaramsa gör bara att man sätter sången i vrångstrupen när man ser hur fan man ser ut. Såna här dagar är frågan om det ens hjälper med smink? 

Nu kan den där jävla mensen komma. Sätt igång ba... det tar ett par dagar sen är man som vanligt igen! 



Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback