IDOL goes MICHAEL JACKSON





 

Calle sjunger BAD
(yeaaaah, rock on Calle, du är en av mina favvisar, jag tror på den här combon)

 

Camilla sjunger Human Nature
(en av de finaste låtarna han gjort, jag hejjar lite på Camilla för att hon fick så mycket skit förut, frågan är om hon kan hålla sig ifrån det klämkäcka??)

 

Reza  sjunger The way you  make me feel 
(låten är helt underbar, jag hoppas hon kan göra det bra oxå, hon har förvånat mig lite men jag tror inte hon är nån vinnare)


 

Mariette sjunger I want you back
(hmmm, hon är en av mina favvosar, jag vill att hon ska leva ut mer, gör hon det vinner hon allt)

  

Eddie sjunger They dont care about us 
(om han får in tonerna och inte sjunger falskt kan det här bli en upplevelse)



Tove sjunger Will you be there
(Tove har från start förvånat mig så jag är beredd på vad som helst, det här är ju en lugn och fin låt men hon får säkert till den som sin egen)


 

Nicklas sjunger Black or White
(han kan överraska och göra det här riktigt bra, annars är inte han nån favvo)


 

Rabih sjunger You are not alone
(ledsen, men det här tror jag blir slätstruket och smööörigt) 



Erika sjunger Beat it
(På nåt sätt tror jag detta kan bli en höjdare, lite rivigt sådär, men ballar hon ur så gör hon den till nån smörja...kom igen nu Erika, give us a halleluja moment)

 

Erik sjunger Thriller
(det här kan bli huuur bra som helst, men snälla Erik, sjung inte så ådorna står en halvmeter rakt ut på halsen......heeela tiden, det blir lite tråkigt till slut)


SÅÅÅÅ JÄÄÄÄKLA NAAAAJS!  Längtar till ikväll kl: 20.00

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback