Är det kul att va MEGAKÄND?

Jag kikade lite på ELLEN show nyss. David Beckham var där. Det var ett jäkla liv på publiken som höll på att tappa trosorna allihop och börja stämpla nollor över studiogolvet. Jag tror t.o.m att det blev immigt på kamerorna inne i studion av alla kvinnors flåsande....

...det roliga var att Victoria var där med deras söner. Hon satt rakt upp och ner i publiken med 2 av grabbarna i knät.

Undra hur det känns? Ja att sitta där och lyssna när folk håller på att gå åt av upphetsning över sin egen karl. Sitter hon och tänker att "Well... hur kan dom digga den där jävla sprätten egentligen, trist på o ligga är han oxå?" eller tänker hon "YEAAAH, nu är ni bra jävla avundsjuka va. Honom skulle ni jäkligt gärna skumpa runt i sänghalmen med, men NONONONO era jäkla looosers, han e min?" 

På nåt sätt tyckte jag det kändes lite olustigt eftersom sönerna oxå var där. Tänk er SELMA 53 år som applåderar så händerna glöder, hon är alldeles svettig av upphetsning och så skriker hon så ådrorna på halsen riktigt buktar sig och så sitter hon kanke 2 bänkrader nedanför. Eeeh...ok? Näää, äckligt om jag får säga vad jag tycker. ONAJS.

Sen tänkte jag lite på hur orolig man ska vara över sina barn när man är sådär MEGAKÄND och MEGARIK. Det måste ju ligga en överhängande risk för kidnappning hela tiden. 78 vakter i släptåg så fort man rör sig... för att inte snacka om alla paparazzis överallt. MY god om jag och husbandet var kända. Vilka fantastiska bilder det skulle få av oss. Jag skulle aldrig orka göra mig i ordning så jag skulle väl likna en nyvaken apa på varje bild. Sen skulle det stå: "Vad ser han i henne" på löpsedlarna. 

Näää... kanske är tur att husbandet hankar på i amatöranda med musiken. Jag skulle nog inte palla... :)




 

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback