MISÄRVÄDER!




Den här jäkla misärbilden är tagen inifrån på vår trädgård. Vi har bordet kvar på altanen, vet inte varför men den är kvar där. Därför så gjorde jag så att jag tog ett fat och ställde lite glaskupor på det som jag sen hade tänkt att jag skulle tända lite ljus i på kvällarna. Ser lite sådär mysigt ut inifrån när man tittar ut.

Okej, men när dessa jäkla glaskupor är överfyllda av regnvatten dag ut och dag in så är det lite svårt att ha dessa tända ljus i. Fy fan för det här hemska, tråkiga, deprimerande, gråa skitvädret. Min mysfaktor i trädgården går totalt åt helvete.....

Kommentarer
Postat av: A

Bra initiativ att försöka göra lite mysigare! Men här är det lika. Det bara regnar och är grått och mörkt. Trist!

Till råga på allt är det måndag! Det suger! :(

Hoppas det torkar upp snart så du kan tända ljusen! :)

2009-11-23 @ 11:17:58
URL: http://minsoffa.blogg.se/
Postat av: Nina

Ja... när jag försöker tända så fräser det sådär som ett tomtebloss gör. Jag får ta nya ljus varje gång... aja, snart står jag väl och svär över snöskottningen! :D

2009-11-23 @ 11:37:16
URL: http://niiinis.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback