Milo & jag konverserar halv 5 på morgonen!

Klockan är lite över 5 på morgonen och här sitter jag. Milobebis är inte nådig denna morgon. Han somnade för natten kl. halv sex igår eftermiddag/kväll helt oplanerat så jag hade väl inte tänkt mig att få sjusova denna morgon! Vilken morgon har det hänt......?

Vår konversation denna morgon:

Jag: Milo, du skulle inte kunna tänka dig att somna om en liten stund? Du vet, mamma är jättetrött fortfarande och skulle gärna få sova en liten stund till.
Milo: Jaså, är DU trött?
Jag: Ja, mamma är JÄTTETRÖTT! Den är ju bara halv 5 på morgonen vettu?
Milo: Jahaaa, bara halv 5, vilken hääärlig morgon, jag känner mig utvilad och jättepigg! Skönt att vakna tidigt och känna att man har hela dagen framför sig!
Jag: Jaha, du gör det? Men du vet att du brukar ju vara lite grinig de dagar du vaknar för tidigt?
Milo: Brukar jag, ja kanske. Jag är väl trött då.
Jag: Ja, så att somna om, kan det vara nåt?
Milo: Tycker du att jag ser trött ut?
Jag: Nej, kanske inte....






Kommentarer
Postat av: hUSBANDET

Det är bara för att han blir hela 11 månader idag som han kan konversera sådär nu :)

2009-11-04 @ 09:53:41
Postat av: Fru P

iiii gulligt :-D

2009-11-04 @ 10:24:28
URL: http://pendelilska.blogg.se/
Postat av: Garbo

Kan man bli putt på det däringa gulliga fejset ;)hi hi

2009-11-04 @ 12:04:03
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback