Drömma kan man ju......





Kommentarer
Postat av: The Johanssons

Huuuu jag vet hur det där är med sömnen , när ungrackarn äntligen sover är man så van/spänd att man SJÄLV inte kan sova.... Min 2:a , Isaac nu 3 år sov inte en hel natt innan han var 2 år. Det var HEMSKT !!!!! Den här donnan sover som en prinsessa , enda gångerna hon har krånglat är vid tänder och sjukdom. Jag vet att jag inte borde skriva det...

Min man sa jämt till Isaac "det är ditt fel att det inte blev några fler barn" , nu stämde inte det ändå men det är tanken som räknas =)

2009-11-18 @ 13:02:03
Postat av: Carolina

Tänkte bara berätta om min första tävling i bloggen!

Du kan vinna en rolig bok.



http://traitorsneverplayhangman.blogg.se/2009/november/min-forsta-tavling.html



Jag ber om ursäkt om du inte vill ha sån här reklam i din blogg, då är det bara att ta bort kommentaren.



MVH Carolina

2009-11-18 @ 13:03:58
URL: http://traitorsneverplayhangman.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback