Mina alster...

Godmorgon....

..... tomteverkstad på hög nivå. Jag har nog inte gjort annat sen sist jag skrev, jo jag hann med en sväng till IKEA. Det är det enda... resten av tiden har jag fixat med mina prylar.

Här är lite bilder på det jag gjort!


En adventsstjärna drygt 50 cm hög med ljusslinga.





Tända när det är mörkt....




En hel IKEA påse med tavlor...




Lite mindre stjärnor, typ 30 cm med söta ord.




Fler småstjärnor...





Ljushållare....





...med tända ljus i...




Växabrädor




Julstrumpa....




Det var lite av vad jag pysslat med....

...tillbaka till tomteverkstaden!!



















Kommentarer
Postat av: Garbo

Fina saker! Lycka till idag,själv blir det Taxinge Julmarknad för oss här hemma :)

Tack än en gång för inbjudan men det får bli en annan gång.

2009-11-19 @ 10:54:56
Postat av: Heli

Åh vilka fina grejer du gjort ! Missar ju tyvärr ert Glöggmingel ikväll...kommer till Enköping imorn.



Kram

2009-11-19 @ 11:15:35
Postat av: ulrica

Föll direkt för stjärnorna och ljushållarna.

Ser fram emot kvällen och se vad ni har att bjuda på :)



2009-11-19 @ 11:40:08
Postat av: Alexandra

Duktig du är gumman!!! Som alltid, jättefina saker!



Lycka till ikväll!!!

2009-11-19 @ 13:09:33
URL: http://nennesblogg.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Jättefina prylar du gjort i tomteverkstan :-)

Jag såg din inbjudan till ikväll och hade gärna kommit, men har annat för mig + att jag är lite halvrasslig :-( Men jag är jätteintresserad av dina stjärnor med text på och köper gärna fast jag inte kommer ikväll. Lycka till. /Kram Lillis

2009-11-19 @ 14:05:09
URL: http://lillan73.blogspot.com
Postat av: Sussa

Superfina saker Nina!!

Tack för inbjudan men jag har dessvärre vattkoppsbarn här hemma o är utan barnvakt :(

Undrar oxå om det går att i efterhand köpa något, gillade den stora stjärnan starkt plus de små med text ;)



Kram o lycka till ikväll ;)

2009-11-19 @ 19:17:08
URL: http://gangstar.blogg.se/
Postat av: Sussa igen ;)

..missade att skriva att jag även tyckte om "växabrädan" ;)

2009-11-19 @ 19:18:37
URL: http://gangstar.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback