Taxes??

Nån som vet när man börjar få tillbaka skattepengarna?????

Kommentarer
Postat av: Elin

De brukar börja att komma runt midsommar.

Kram

2009-05-22 @ 08:33:35
Postat av: Åsa Thiger

...om man har deklarerat på nätet ja. Alltså man måste säga till att man vill ha dom då annars kommer dom i augusti.



kram!

2009-05-22 @ 10:05:21
URL: http://thigger.blogg.se/
Postat av: Garbo

Precis runt midsommar brukar det va :)

Mina skulle ha gått till poolprojektet men nu blir det oavkortat till skulderna som vuxit under våra katastrofer :-0



Grattis till alla minus på vågen,vet hur härligt glad man blir :)

För mig tickar det på nedåt yes!



Ha en riktigt fin dag idag pendlis du o malliz och jag hoppas ni kommer undan regnet/Kram

2009-05-22 @ 10:50:21
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback