TANDAGNISSLAN ELLER?



Dom är ju bra att ha men dom är fasen inte så kul att få. Milobebis har haft diarré, bajset e som vatten och så gnälls det en hel del. Milobebis har blivit så himla snäll på sista tiden, han gnäller verkligen inte om det inte är nåt, men nu gnäller han lite då och då. Man vill hjälpa men inget är liksom tipp topp. Mammahjärtat gillar inte tänder, inte när de är på väg ut i alla fall. O dom jävlarna tar ju sån tid på sig oxå innan de bryter ut.

Jag minns en gång när jag och mitt ex Magnus åkte iväg med Thedde. Vi skulle minsann åka till skara sommarland, han var dryga året. Han började gråta vid stadsgränsen här och grät under hela tiden vi var borta. Vi bodde på vardrarhem som var en gammal skola. Vi kunde för allt i världen inte fatta vad det var med ungen. Det eka på den här gamla skolan så spökena vakna. Mitt tålamod brast, jag ruttna ur totalt och vi drog hem en dag tidigare. Väl hemma råkade jag av en händelse se att ungen hade fått 4 tänder samtidigt!! KONSTIGT att han var ledsen. Om man bara fattat att det var lite alvedon som fattades. Men jag hade aldrig varit mamma tidigare så jag hade ingen aning då han inte gnällt speciellt när de andra tänderna var på väg. HUUUU säger jag bara.

Kommentarer
Postat av: Agnieszka

Ja ush för dessa bissingar spom ställer till det så dant för vissa. Med Nova märkte vi inte alls att hon hade ont på någe sett alls.... så med Elton lär ju alla problem dyka upp istället=)

kram

2009-05-05 @ 12:04:08
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback