SUG & BARNVAGN

Sådär... nu känns det lite bättre! Milobebis har sovit en stund, en ganska lång stund så jag tror att han kanske sover för natten redan. Det gör ingenting, han har vart så himla trött idag och inte kunnat komma till ro o sova. STACKARS Milobebis.

Husbandet har kommit hem. Tog tag i det där med att handla eftersom jag knappt vart utanför dörren idag med min jäkla huvudvärk. Hörde att fler hade haft det idag... hmm, kymigt! Han är och handlar fredagsmat åt oss nu, och jag hoppas på lite gott snacks. Min kropp skriker efter nånting gott! Jag har ju gått ner nästan 7 kilo nu. *LYCKLIG* Men idag är det fredag och unnardag. Jag är så suuuuuugen på nåt gott! Skulle jag få som jag ville skulle det bli smågodis för 300 spänn eller nåt, massa ljus choklad, läsk och så blanda choklad i munnen med dillchips. Det är så jäkla gott! Men jag tror att husbandet kommer lägga band på sig i affären. Det lät så när han åkte. Fan jävla skit! :D

BRIO SING

Själv så sitter jag då här, har precis avslutat mitt surfande efter ny barnvagn. Vet inte om ni minns det men vi köpte ju en råbillig vagn på nätet för 1600 när Milobebis låg i magen. Planen var ju att ha en billig liggvagn och sen skulle vi satsa mer på den han kommer ha längst tid, sittvagn. Vår vagn har typ gjort sitt nu. Ena hjulet lossnar titt som tätt, sen har den blivit trög att få ihop. Jag HATAR sånt. Jag håller fan på o slår sönder hela vagnen när jag står där bakom bilen o ska plocka ihop den för att sätta Milobebis i den. Det värsta scenariot är när man står där, solen gassar, man är svettig. Milo skriker i bilen för att han ledsnat ur och sitta där o så strular vagnhelvetet! Då sparkar jag det hårdaste jag kan för att få till den.

Nehepp, nu vaknar Milobebis. Ha en underbar fredagkväll allihop.

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback