Nellyshopping



Jag har hittat ett par skor som jag tror kan passa till min klänning jag ska ha på dopet. Jag var ute efter hög klack fast att det var lite sandalstuk på det hela. Hitta dom här på Nelly, kostade bara 349 kr. Sen kunde jag inte (fast jag försökte) låta bli dessa Hanky Panky trosor som alla pratar om. Alla som använder dom säger att dom är helt fantastiska. Många går inte tillbaka till sina gamla trosor efter att de använt dessa en gång. Dom är i one size och passar alltså alla, även en tjockis som mig! Tänk om det blir så? Att jag inte vill ha nåt annat sen... DYYYRT! Dessa kostar nämligen 189 kr styck! HJÄLP! Jag unnade mig detta i 7 kilos present. Undra vad jag ska hitta på i 9 kilos present till husbandet!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Skitsnygga skor, verkligen supersnygga! Dom kommer passa dig galant:-)



Har också kollat på såna där trosor, du kan väl berätta sen vad du tycker, om dom är värda sitt pris?!



Puss o Kram o Trevlig Helg till hela familjen!

2009-05-29 @ 22:30:11
URL: http://nennesblogg.webblogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback