Lära gostolen o Milobebis!



Javisst, på öppna förskolan har Milo fått prova en gåstol. Han gillade den jättemycket, så nu måste jag leta reda på en sån. Såg att dom är ganska så dyra att köpa nya, men tänkte kolla en sväng på blocket.

Säga vad man vill om gåstolar, jag har haft det till båda mina grabbar och de har båda stortrivts med dom. Helst när man haft såna barn som jag har, dom vill vara där det händer saker. Inte ligga själva på en filt o lajja. Så när de haft sina gåstolar har de varit så lätt att bara förflytta sig efter morsan, sen vet inte jag om de hjälpt till i läran att gå. Båda grabbarna gick när de var ett år gamla. Det är väl varken tidigt eller sent, det enda jag vet är att killar brukar börja gå senare än tjejer...

Japp, ut på blocket!

Kommentarer
Postat av: sarah

vi har en gumman bara komma å låna, den e svart så den matchar hemma hos er

2009-05-04 @ 16:45:31
Postat av: Nina

MEN GUUUUUUUUUUUUUUUUUD SÅ BRAAAAAAAAAAA!!! Jag lånar gärna!!!!

2009-05-05 @ 11:24:57
URL: http://niiinis.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback