Gift med en skådis??

Kollade ni på Grey´s Anatomy igår??

WOW, vilket avsnitt. Jag är så glad över att jag orkade hålla mig vaken! Jihoooo..
Vad ska man säga?? Om du inte sett avsnittet och vill se reprisen slutar du läsa nu!

* Dr Shepherd friade för ju fasen till Meredith, å jag röööös i hela kroppen. Vilket frieri, i en hiss fullt med röntgenplåtar på hjärnor. :) Sättet han sa det på, inget vanligt originalfrieri på knäna utan bara : "Jag vill leva resten av mitt liv med dig!" naaaaw!

* Den hemska operationen på Issie! Karev som inte var hos henne innan. Men fanns där när operationen var över och gått bra. Liggandes vid hennes sida.

* Sexscenen med, hmmm.... jag glömmer alltid bort vad hon asiaten heter. Men MY GOOOD!! Såg ni, det var ju så verkligt och med sån inlevelse att jag fasen rodnade.



Jag har tänkt på det där med sexscener?! Alltså, hur är det där egentligen? Är det hemskt? Eller är det rent av mysigt? Man kanske har en hemlig crusch på nån och så får man ÄNTLIGEN göra en sexscen med den personen, då måste man ju bara bli påverkad fast man har 47 kameror i nyllet. Kolla på Brad Pitt och Angelina Jolie! Hur gick det egentligen? Dom måste väl ha blivit påverkade?!

Hur är det att vara gift med en skådis??

"Hjärtat, jag åker till Marocko och spelar in en film i 4 månader!"

"Jahaa, gör du?? Vad roligt för dig?? Vad är det för film?"

"Det är nåt kärlekstjafs..."

"Ahaa, vem är det som har den kvinnliga huvudrollen då?"

" Salma Hayek"

SVÄLJ!!  "Jaha.... okej..... hoppas det går bra för er och jobba inte ihjäl dig" eller vadå????

När du sen får se filmen ligger dom omslingrade i en säng 2 tredjedelar av filmen.

"Hjärtat...inte fick väl du stånd en endaste gång när du lådsashånglade med Salma Hayek???"

"Nej hjärtat, inte en endaste gång, hon är ju så ful och luktar illa!"

MY AAAAASSSSSS!!!

Kommentarer
Postat av: Elin

:-)

2009-05-07 @ 09:43:08
Postat av: Cian

Hahahahaha



Pöss söt

2009-05-07 @ 09:48:53
URL: http://galencirkus.blogspot.com
Postat av: Alexandra

Tack för dagens första skrattanfall, du ör rolig du:-)



KRAM

2009-05-07 @ 10:01:46
URL: http://nennesblogg.webblogg.se/
Postat av: mallis in real life

Så länge man inte är ihop med nån som ska filma ihop med Angelina Jolie ska det nog gå bra. ;)



OCH JAAAA, Greys Anatomy är världsbäst! Fenomenalt!



(kolla din inbox på Fejjan)



Kram

2009-05-07 @ 10:36:48
URL: http://mzmalliz.blogspot.com
Postat av: Mattias

ha ha, ni får väl ta fram filmkameran där hemma och låtsas att ni är två skådisar ;)



Ja det är klart skådisar blir påverkade av sånt där och det är väl en av flera anledningar till att de flesta skådisar som gifter sig verkar skilja sig eller så fular de ändå.



bloggen öppen igen några dagar...

2009-05-07 @ 11:46:03
URL: http://jack71.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag älskar också den serien :)

2009-05-07 @ 13:05:47
Postat av: Renée

hahahaha :D



jag missar GA jag.. går inte på TV här i Spanien.. än :´(

2009-05-07 @ 15:43:29
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: Mattias

Greys var djävligt bra första säsongerna men nu tycker jag det är lite sämre när alla strular med alla och spöket Dannie osv.... tjejen följer det dock slaviskt...

2009-05-08 @ 07:53:39
URL: http://jack71.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback