Finbesök



Nu har vi precis haft finbesök här av mamma Maria och pojken Noel, sen var mamma Sarah här oxå med sin lilla Stina. Urgulliga ungar hela bunten....

Bakade rabarberpaj och hade vaniljvisp till...... husbandet, jag tog en liiiiiiiiiiten bit! FILÅT. Jag kunde bara inte låta bli så jag smakade lite, annars tycker jag nog att det blir en aningens pervers tortyr. Baka en rabarberpaj (som jag älskar) o sen inte få smaka på den.

Mysigt har vi haft, snackat och bäljat i oss lite JAVA.

Thanx, det är såna här dagar det är UNDERBART och va mammaledig!

Kommentarer
Postat av: Åsa Thiger

Nämen, vilka små sötingar!!!

Värsta gänget ju! ;)

2009-05-15 @ 08:02:16
URL: http://thigger.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ha en underbar helg!

Ska oxå baka rabarberpaj fast idag =)



/Kram

2009-05-15 @ 09:35:25
Postat av: Anonym

Garbo på jobbet va d där ;)

2009-05-15 @ 09:36:09
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback